Max- Argentyna

Urodził się w Patagonii Argentyńskiej, mieszka w Warszawie od 5 lat. W Argentynie studiował muzykę, grę na skrzypcach i kompozycję.  Pracował wiele lat jako nauczyciel muzyki i języka hiszpańskiego na różnych poziomach z dziećmi od 5 do 18 lat oraz z dorosłymi. W Warszawie studiuje filologię nowogrecką na UW. W Sollares prowadzi zajęcia hiszpańskiego zarówno dla dzieci i młodzieży jak i dorosłych.

Marcos - Chile

Ukończył filologię Hiszpańskojęzyczną na Uniwersytecie w Santiago de Chile. Jest pisarzem, który na w swoim dorobku wiele publikacji. Jest nauczycielem akademickim. W 2019 roku obronił pracę doktorską z literatury hiszpańskojęzycznej.  Marcos jest również uzdolnionym rysownikiem. W Sollares prowadzi zajęcia indywidualne oraz rodzinne.

Daniel - Hiszpania

Urodzony w Madrycie – malarz, grafik, ilustrator, reżyser, scenarzysta, aktor. Studiował Sztuki Piękne na madryckim Uniwersytecie Complutense. Ostatni rok swoich studiów odbył na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, gdzie mieszka od 2006 roku. W Sollares prowadzi najęcia języka hiszpańskiego on-line.

Beatriz - Wenezuela

Sopranistka, logopeda, pedagog. Przyjechała do Polski z Caracas. Współpracowała z Instytutem Cervantes prowadząc kursy zarówno dla dzieci jak i dla nauczycieli języka hiszpańskiego. W Polsce mieszka od ponad 30 lat. Wkrótce ukaże się jej solowa płyta w wersji hiszpańskiej. W Sollares prowadzi zajęcia językowe dla dzieci  wg. jej autorskiej metody.

Ana (Maluna)- Hiszpania

Urodziła się w Albacete, wychowała w Toledo. Absolwentka Produkcji Filmowej w Alfonso X el Sabio w Hiszpanii. Brała udział w produkcji serialu „Uwaga hiszpański” z Jesusem Garcia. W Polsce mieszka od 6 lat. Jest nauczycielem języka hiszpańskiego. Uczy zarówno dzieci jak i osoby dorosłe. Jej pasją są filmy wideo, które nagrywa w każdej wolnej chwili. Uwielbia naszą rodzimą kuchnię. Fascynuje ją Polska, którą zwiedza podróżując po kraju wraz z grupą przyjaciół.

Karla- Peru

Karla Pochodzi z Perú ale większość życia spędziła w Argentynie, gdzie studiowała matematykę ze specjalizacją nauczycielską. Poza cyframi Karla ma jeszcze trzy wielkie pasje. Są nimi: muzyka, podróże z plecakiem i języki w tym polski, którego intensywnie się uczy. 
Karla to wulkan pozytywnej energii. W Sollares prowadzi zajęcia hiszpańskiego z dziećmi i z dorosłymi. Twierdzi, że język to nie tylko regułki ale przede wszystkim ludzie i kultura. Najważniejsza jest pasja i zaangażowanie. 

Angela- Włochy

Pochodzi z Bari. Po ukończeniu uniwersytetu w Bari wyjechała do Stambułu gdzie pracowała jako nauczycielka języka włoskiego. Ma doświadczenie w prowadzeniu zajęć stacjonarnych jak i on-line. W swoich zajęciach wykorzystuje wiedzę, którą zdobyła realizując jedną ze swoich największych pasji, jaką jest teatr i sztuki wizualne.  Uważa że najważniejszym w procesie nauki jest przede wszystkim budowanie wzajemnej otwartości i tolerancji. W Sollares prowadzi zajęcia włoskiego on-line, które prowadzi w oparciu o metodę aktywnej komunikacji.

Natalia- Hiszpania

Hiszpanka która uwielbia swój kraj.  Z wykształcenia dziennikarka i fotografka oraz nauczycielka hiszpańskiego z wieloletnim stażem. Absolwentka nauk społecznych i komunikacji na Universidad de Navarra.
Otwarta i bezpośrednia. Kocha podróże. Zwiedziła nie tylko całą Hiszpanię i znaczną część Europy, ale także Azję i Afrykę. 

Wilder Luis - Kolumbia

Pochodzi z Kolumbii. Z wykształcenia jest dziennikarzem, lecz jego prawdziwą pasję stanowi nauczanie hiszpańskiego. Jak sam mówi dziennikarzem został przez mamę która zaszczepiła w nim  miłość do muzyki, radia i magicznych historii Lorki, Marqueza i innych pisarzy. W Sollares prowadzi zajęcia z dziećmi i rodzinami.
juan_hiszpania2

Juan- Hiszpania

Juan pochodzi z Madrytu.  Ukończył zarządzanie  produkcją filmową i telewizyjną i po kilku latach spędzonych po drugiej stronie szklanego ekranu zdecydował, zmienił swój profil zawodowy. Od 2006 roku rozpoczął pracę jako nauczyciel, współpracując ze szkołami międzynarodowymi w Azji i Europie. Prowadzi angażujące lekcje na wszystkich poziomach. Jest dynamiczny ale też ciepły i cierpliwy.  W Sollares prowadzi zajęcia hiszpańskiego dla dorosłych, w oparciu o metodę Com-Activa “mówisz od pierwszych zajęć”.

Kinga

Studia na Italianistyce UW podjęła z miłości do Włoch. Ta kultura i język pochłonęły ją bezpowrotnie, dlatego świetnie rozumie entuzjazm i rozterki każdego ucznia. Kocha gotować, a włoska kuchnia to jej specjalność. W wolnym czasie ucieka do Piemontu i szuka tradycyjnych przepisów z różnych regionów, którymi udowadnia, że Włochy to znacznie więcej niż pizza i pasta.

Leonor-Portugalia

Leonor pochodzi z Lizbony, gdzie ukończyła historię sztuki. Swoją naukową ścieżkę rozwijała także na University of the Arts London / Camberwell College of Arts oraz na studiach doktoranckich Nova University w Lizbonie.  Od 2014 pracuje jako wykładowca akademicki oraz nauczyciel języka portugalskiego dla obcokrajowców. Prowadzi zajęcia dodatkowe z zakresu języka i kultury Portugalii dla studentów ERASMUS . Zainteresowania z zakresu sztuk wizualnych oraz psychologii pozwalają jej na tworzenie kreatywnych i dostosowanych do potrzeb uczniów zajęć.
Felix de Vega

David- Hiszpania

Pochodzi z Oviedo w Hiszpanii. Studiował Architekturę na Politechnice w Madrycie. Z zamiłowania artysta malarz, aktor. Jak twierdzi praca nauczyciela wiąże się z kreacją i niezależnością. Uwielbia kontakt z oryginalnymi, otwartymi ludźmi. Wolny czas spędza ze swoimi przyjaciółmi, lubi też oglądać stare filmy. Jego ulubiona polska wokalistka to Violetta Villas. W Sollares prowadzi zajęcia z młodzieżą i dorosłymi.

Olga

Hiszpański jest jej pasją, którą zgłębia od ponad 7 lat. Tłumaczka i znawczyni kultury krajów hiszpańskojęzycznych. Ukończyła iberystykę na SWPS. Marzy o wyjeździe do Meksyku. Dlaczego została nauczycielką języka hiszpańskiego? Uwielbia dzielić się swoją pasją. Uważa że film i piosenka to często najlepszy podręcznik 🙂 W Sollares prowadzi zajęcia indywidualne z dziećmi i młodzieżą.

Karen- Kolumbia

Pochodzi z Bogoty. Jest studentką ostatniego roku inżynierii lotniczej na Politechnice Warszawskiej. Przyjechała dzięki stypendium naukowemu w ramach wymian akademickich z Ameryką Południową . Ostatnie lata pozwoliły nabrać jej doświadczenia w pracy z polskimi uczniami między innymi w Katowicach, gdzie  od 2019 prowadziła  zajęcia stacjonarne i zdalne dla dzieci i dorosłych. Ścisły umysł Karen pozwala na połączenie dwóch pozornie sprzecznych faktorów:  struktury i kreatywności. W Sollares prowadzi zajęcia języka hiszpańskiego on-line i stacjonarnie.
www.felixdevega.com | © Felix de Vega

David- Brazylia

Urodził się w Brazylii w Sao Paulo. Absolwent Wyższej Szkoły Marketingu i Reklamy. Nauczyciel języka angielskiego i portugalskiego. Uważa że nauczanie należy do grupy zawodów kreatywnych, dlatego też odnajduje się w tym zawodzie bardzo dobrze. Uwielbia pracę z drugim człowiekiem. Jest cierpliwy, metodyczny i empatyczny. Interesuje się sztuką, w wolnych chwilach maluje.

Kacper- Włochy

Już jako dziecko oglądał włoską piłkę nożną. Wówczas postanowił nauczyć się włoskiego by zrozumieć komentatorów 🙂 Ukończył italianistykę we Wrocławiu, był na Erasmusie w Turynie, gdzie zaczęła się jego przygoda z nauczaniem. Uwielbia podróże, zwiedził już prawie wszystkie regiony Włoch. Jego zdaniem najpiękniejszy region to Liguria – morze, góry, super jedzenie i wino. Uczy włoskiego, bo sprawia mu frajdę opowiadanie o swojej włoskiej przygodzie. 
Poza podróżami i sportem pasje Kacpra to języki obce i ekonomia.

Pierre- Belgia

Doktorant w dziedzinie literaturoznawstwa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Tłumacz, lektor francuskiego i angielskiego. Jest native speakerem języka francuskiego i polskiego. Ukończył najpierw filologię angielską i niemieckojęzyczną na Université Libre de Bruxelles (Belgia) a potem slawistykę (podwójny dyplom Uniwersytet Warszawski – Université Libre de Bruxelles). Pasjonują go  języki i literatura, ale także kultura, historia, sztuka i podróże. W Sollares prowadzi kursy francuskiego on-line.

Barbara- Francja

Absolwentka Filologii Romańskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Prawa Francuskiego UJ i Université d’Orléans. Pasjonatka języka francuskiego i nauczania, co daje wybuchową mieszankę ciekawych i dynamicznych zajęć. Specjalizuje się w nauczaniu zdalnym, wyszukując najciekawsze aplikacje i materiały, motywujące i angażujące każdego z kursantów. Prywatnie miłośniczka książek, pływania i wrotek. Relaksuje się przy muzyce Francisa Cabrel.

Yesenia- Peru

Pochodzi z Peru, kraju Inków. Od kilku lat mieszka w Polsce. Z wykształcenia logopeda, z zamiłowania nauczycielka hiszpańskiego. Inne pasje Yesenii to fotografia i podróże. Jej zdaniem  nauka hiszpańskiego to angażujący proces otwierający wiele możliwości. W Sollares prowadzi zajęcia on-line. Podczas swoich lekcji stara się pokazać, że Polskę i Peru łączy coś więcej niż tylko pierwsza litera nazwy 🙂

Camillo- Kolumbia

Pochodzi z Bogoty.  Jest studentem na Warszawskiej Politechnice. Fascynuje go matematyka, która jego zdaniem jest królową nauk. Na swoich zajęciach chętnie wykorzystuje nowoczesne technologie, muzykę i gry. Twierdzi że, najpiękniejsze w nauczaniu jest wzajemne czerpanie ze swoich zasobów. Ceni pracę w grupie. Zna język angielski, portugalski i z zaangażowaniem uczy się języka polskiego. W Sollares prowadzi kursy języka hiszpańskiego dla dorosłych.

Marcello- Włochy

Urodził się i dorastał w Modenie -mieście Ferrari i octu balsamicznego.  Studiował filologię hiszpańską na uniwersytecie w Bolonii, który pozwolił mu odkryć w sobie pasję do literatury i języków obcych. Poza językami i tłumaczeniem  Marcelo pasjonuje się sportem. Jak każdy Włoch uwielbia piłką nożną, interesuje się także tenisem. Wolne chwile spędza oglądając  dobre seriale, gotując czy też czytając książki. W Sollares Marcello prowadzi kursy języka włoskiego i hiszpańskiego on-line.

Viviana- Chile

Viviana studiowała pedagogikę na Uniwersytecie w Santiago( Chile). Jej największą pasją są podróże oraz jej praca dzięki której może dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, pokazując przy tym jak piękne i różnorodne jest Chile. Miłość do podróży i odkrywania świata spowodowała,że pracowała w Londynie,a obecnie przebywa w Serbii . Jak sama mówi serbski to nie lada wyzwanie, ale pozwala mi lepiej zrozumieć jak czują się moi uczniowie. Niezwykle kreatywna,ciepła i otwarta na nowe