Hola Business!

Nowy Rok, nowy projekt ! Sollares Business wchodzi na rynek

Marka Sollares to pasja do edukacji i rozwoju. I to czują nasi Słuchacze!

Sollares BUSINESS wchodzi na rynek. Indywidualnie przygotowany program edukacyjny obejmujący języki romańskie, prowadzony będzie przez wyselekcjonowanych lektorów na platformie online. Oferta jest skierowana do firm, które chcą szkolić pracowników w zakresie podnoszenia ich kompetencji językowych. O nowym projekcie opowie założycielka Instytutu Jolanta Sollares

Skąd pomysł aby wejść z ofertą do Biznesu?

Do wprowadzenia projektu Sollares Business dla firm przygotowywaliśmy się długo. To nie jest zupełnie nowa idea. Już wcześniej zgłaszały się do nas firmy, gdzie prowadziliśmy szkolenia z języka hiszpańskiego, teraz formuła kursów dla firm jest przez nas precyzyjnie dopracowana. Przede wszystkim mogę śmiało powiedzieć, że wyspecjalizowaliśmy się w kursach online.  Z kursami Businessowymi wchodzimy na rynek z Nowym Rokiem 2023. Jestem pewna że wniesiemy nową jakość do firm, a to za sprawą naszego kreatywnego podejścia do nauki języków.

Czy to będą kursy językowe online?

Tak online. Doceniamy wygodę i benefity związane z formułą online. Od początku pandemii z dużym powodzeniem prowadzimy takie kursy, wiemy jak je przygotowywać. Ta formuła jest bardziej skoncentrowana i dynamiczna. Lepiej się w niej czujemy. Poza tym daje więcej możliwości. Dzięki kursom online mamy dostęp do naprawdę świetniej kadry lektorów, z całego świata.

Jakie są różnice między kursami dla klientów indywidualnych a szkoleniami językowymi dla firm?

Firmy mają inne wymagania w porównaniu z klientami indywidualnymi. Jeśli firmy mają kontrahentów czy partnerów z Hiszpanii, Włoch, Portugalii czy Francji potrzebują indywidualnego podejścia. Mają inny cel, jakim jest  komunikacja biznesowa. Wymienione wcześniej rynki są specyficzne, inaczej prowadzi się business np. z Hiszpanami komunikując się z nimi w ich języku. Komunikacja to szeroki obszar i obejmuje również korespondencję, opracowanie ofert, prezentacji. Dodatkowo dochodzi specyfika języka branżowego. W gronie lektorów mamy osoby z różnym backgroundem od inżynierii, medycyny, budownictwa na usługach finansowych kończąc.

Szkolenia językowe dla firm to olbrzymia różnorodność

Rynek B2B jest rozległy i zróżnicowany. Sollares działa na rynku już prawie dekadę. Ja sama mam duże doświadczenie na rynku B2B. Mam pełną świadomość co oznacza współpraca z firmami. Jestem ciekawa tej współpracy. Na przestrzeni ostatnich 2 lat rynek bardzo się zmienił. Sposób funkcjonowania przedsiębiorstw w dużym stopniu opiera się teraz na pracy zdalnej. Jeszcze 5 lat temu to była abstrakcja. Obecnie jest zjawiskiem powszechnym. Myślę że w zakresie kursów mamy dużo do zaproponowania. Mam tu na myśli zarówno kursy specjalistyczne, intensywne jak i kursy stanowiące benefity dla pracowników. Takie destynacje jak Hiszpania, Ameryka Południowa, Włochy, Portugalia czy Francja są bardzo atrakcyjne. Działy HR poszukują atrakcyjnych benefitów dla swoich pracowników. Tego rodzaju programy są idealnym rozwiązaniem.

Szkolenia językowe dla pracowników to nowe wyzwanie dla Sollares

Cały czas pracujemy na nasza pozycję. Jestem dumna jaką drogę przeszłam budując markę od zera. Wrzućcie w wyszukiwarkę Google hasła: hiszpański online, kurs hiszpańskiego i podobne frazy. Sollares jest w top 10, na pierwszej stronie. Nie w reklamach a w naturalnych wynikach, tuż obok Instytutu Cervantes. Marka Sollares jest związana z pasją do edukacji i rozwoju. To czują ludzie którzy wchodzą na stronę i zapisują się na kursy.  Siłą Sollares, podkreślam to za każdym razem są lektorzy, którzy prowadzą zajęcia. To marka której siła opiera się na fantastycznych, kreatywnych ludziach.

Jak odnajdą się lektorzy prowadząc kursy językowe dla firm?

Zacznę od tego, że każdy sektor ma swoją specyfikę. Lektorzy to freelancerzy, osoby kreatywne o dużej potrzebie wolności. To są ludzie dla których komfort pracy jest niesamowicie ważny. Oni wiedzą że w każdej chwili mają support. Techniczny i emocjonalny. Naszym zadaniem jest przydzielenie odpowiedniego lektora, który odnajdzie się w danej organizacji. Tyle i aż tyle. Poprzez emocjonalne wsparcie mam na myśli wszystkie te sytuacje wynikające z pracy z ludźmi. Lektorzy są native speakerami, oni nie zawsze rozumieją nas Polaków. Jesteśmy często na początku relacji trochę wycofani. Lektor z Ameryki Południowej nie wiedząc tego odbiera to za brak akceptacji jego osoby. Po prostu chodzi o to że my cały czas jesteśmy w kontakcie z lektorami. Omawiamy każdą taką sytuację

Od czego ma zacząć firma, która chce wprowadzić kurs języka hiszpańskiego w firmie?

Od maila, telefonu do nas. Zawsze zaczynamy od rozmowy. Zadajemy dużo pytań, gdyż chcemy poznać firmę i jej potrzeby. Następnie przygotowujemy projekt szkoleń. Ważnym etapem jest kwalifikacja klasyfikacja pod kątem znajomości języka. Następnie wybieramy lektora, lektorów i ruszamy ! Ale to nie koniec. Hospitujemy lekcje, czuwamy nad przebiegiem kursów. Po prostu dbamy o to aby Słuchacze robili postępy, gdyż to jest naszym celem.

Więcej informacji o kursach dla firm znajdziesz TUTAJ:

https://sollares.pl/jezyk-hiszpanski-dla-firm/

W Nowym Roku życzymy wszystkim dużo słońca, pogody ducha i spełnienia. W każdej dziedzinie waszego życia !

instytut@sollares.pl, tel. 723-33-33-45